Close this search box.

Morano: ‘It’s been a lot of ups and downs for Al Gore – mostly downs – since 2006’

By Chris Woodward – Climate Depot‘s Marc Morano, a skeptic of catastrophic man-made climate change (a.k.a., “global warming”), doesn’t buy that Paramount is to blame. “It’s hard to believe that Paramount Pictures, which did Gore’s first film as well, would not be behind this movie,” explains Morano. “I think it’s funny that the liberals, who […]

Climate Depot takes on Gore, NYT and the climate hustlers

Depot on a roll Friend, CFACT is on a roll over at Climate Depot. Marc Morano has been so effective that he’s been marked for death! I kid you not. Climate campaigner John Gilkinson actually called for future international political trials at the Hague and for Marc to be executed along with a select few who […]

Alex Esptein: Gore’s sequel ‘lies’ about alleged ‘100% renewable energy’ city of Georgetown TX

Via: By Alex Epstein – Author of The Moral Case for Fossil Fuels and an adjunct scholar at the Cato Institute. Excerpt: Gore shows us the town of Georgetown, Tex. and its use of 100-per-cent renewable energy. Stories about “100-per-cent renewable” locations like Georgetown, Tex. are not just anecdotal evidence, they are lies. The Texas grid from which Georgetown draws its […]

The New York Times Botches a Climate-Change Story

by JULIE KELLY August 10, 2017 12:25 PM @JULIE_KELLY2 A ‘secret’ report was already public. If the day ends in a y, the New York Times will run at least one breathless, apocalyptic story about how man-made climate change is destroying the planet and the future of our children. The paper has an entire propaganda […]

NYT Admits Its Front Page Climate Change Article Was Wrong

MICHAEL BASTASCH The New York Times issued a correction to its Tuesday front page article, now admitting that the government climate report it “obtained” had actually been publicly available online for months. “An article on Tuesday about a sweeping federal climate change report referred incorrectly to the availability of the report,” TheNYT wrote in its correction issued Wednesday morning. […]